Nuff

26 Februari 2013

Big Giveaway by Cikgu Fizi, Fizgraphic, EmasPutih, Duniashida & AimanCool


Selamat Pagi semua.. pagi2 ni teman nak ngajak join segmen lagi.. teman dapat jemputan dari Mimi untuk join n memeriahkan lg segmen ni.. hadiah pun lumayan jugak.. terimakasih mimi sebab tag kita... heee.. kalau korang nak join, jom KLIK DEKAT BANNER ATAS Ni.. DAN FOLLOW SYARAT2 nya okehhh.. ingattt.. setiap satu di check yea.. jgn skippp! heee.. (itupun kalau nak menang adiah.. =) .. pastu.. ada syarat lain nk kena ikut.. tengok kat bawah ni.. =)


Syarat lain yg perlu diikuti---> Sila Follow Blog Sponsor :  *wajib



Wajib juga like fan page FB sponsor :


Jangan tertinggal apa2 syarat yg ditetapkan yea.. nti takut disqualified lak.. he3.. Goood Luck semuaa! jom join ramei2! tarikh tutup pada 26 FEB 2013 yea.. 

Opsss. lupa lak.. sape lak yg sudi di Tag yea.. hee.. 
teman Tag -----> AA yg baik hati lagi cumey.. he2.. sudi2lah join yea.. =)
                -----> Cik Pensil  yg punya header blog yg cumey.. heh3.. jom yang.. join..=)
                -----> Farah yg sweett.  jom join yea.. =)
                 

Related Posts

9 ulasan:

  1. Salam..gud luck ya.. saya pon join segmen ni jugak :) http://mawardiyunus.blogspot.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

    BalasPadam
  2. thanks tag :)

    tapi tak pasti lagi nak join ke tak :(

    hehe. good luck !!

    BalasPadam
  3. salam..

    http://sna-aai.blogspot.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgufizi-fizgraphiccom.html#.USrsOXp0hr8

    BalasPadam
  4. dari GA yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/big-giveaway-by-cikgu-fizi-fizgraphic.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq.. singgah.. nk singgahbalas lik jap lg.. =)

      Padam
  5. datang menyinggah tuk balas knjungan akk..maaf ye kak, lmbat singgah kmbali.. :)

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New