ANUGERAH BINTANG POPULAR BERITA HARIAN 2013

Lebih 300 artis, personaliti dalam senarai awal 

Dengo citer seramai 322 selebriti dan personaliti tanah air akan bersaing pada pusingan awal dalam 15 kategori utama untuk merebut kedudukan Top 5 atau lima calon teratas. tak tau lea sape yang bertuah tersenarai dalam Top 5 tu kann.. haa.. tunggu jelea kann.. teman tak target sape2 pun.. bio lea undian yang tentukan.. 

Borang pencalonan pusingan awal ABPBH 2013 boleh didapati dalam akhbar BH dan BH Ahad mulai hari ini hingga 29 Disember depan untuk pembaca memilih lima calon teratas. Pemenang yang dipilih melalui kaedah 'undi dan menang' bakal menerima hadiah seperti Ipad Mini, Samsung Galaxy Note II dan jam tangan berjenama yang disediakan penganjur. 

Seperti tahun sebelumnya, BH turut mengadakan kategori sampingan secara ’online’ di laman web ABPBH; www.abpbh.com.my bermula Rabu ini. 

Tujuh kategori dipertandingkan iaitu Artis Lelaki Stailo; Artis Wanita Stailo; Gandingan Serasi Di Layar; Watak Jahat Dalam Drama/Filem Popular; Artis Berpengaruh Di Laman Sosial dan Chef Selebriti Paling Popular. 

Yang paling best.. haaaa.. satu lagi kategori iaitu Aksi di YouTube Paling Popular dianggap paling menarik. Sebanyak 10 video aksi atau parodi yang terpilih di laman YouTube akan dipertandingkan dalam kategori ini. korang rasa sape yang tersenarai dalam Top 5 yea? cer teka.. cer teka.. ha2..

Anugerah ’People’s Choice’ yang terunggul ini yang sudah memasuki edisi ke-27 akan disiarkan secara langsung pada jam 9 malam di TV3 dan radio HotFM, pada 6 April 2014.

10 Ulasan

  1. mesti menarik nnti..
    hehe.. glamour

    BalasPadam
  2. Sharnaz ada tk?hehe..

    Tengku butang..klu sudi join ga sya eh..tima kasih :)

    BalasPadam
  3. ok bersedia beraksi di depan tb nnti hehehe

    BalasPadam
  4. oh ABP pulak..confuse jap dgn Anugerah Skrin haritu..huhu

    BalasPadam
  5. Hai tengku butang :)

    Bw ke sini. Jemput ke blog sy. Ada mega giveaway tgh berlangsung. Selain tu, ada hadiah utk top commentator setiap bulan :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama