Nuff

09 Julai 2015

RESEPI KUIH TALAM / KUIH LAPIS PELBAGAI CARA!

RESEPI KUIH TALAM / KUIH LAPIS PELBAGAI CARA! | Adoi.. geramnya tengok kui2 ni.. sib baik le teman takde pengukus.. kalau takk.. memang ku hentam buat kasi jadi makanan.. hahahaha.. tak pernah buat tapi kalau ikut resepi mesti jadik punya kan.. sedangkan hubby miaw pun pandai buat.. takkan teman takleh.. huhu.. usaha tangga kejayaan.. kena yakin! wahahaha.. macam masuk pertandingan apa je ntah.. ok lah.. jom usha2 sama2 resepi kuih Talam dan Kuih Lapis ni.. walaupun teman tak suka manis2 tapi kita pandai2 la nak kurangkan rasa manis tu nanti kann..  
















Jom terjah Page yang membuat semua rasa lapar ni!

Koleksi Resepi Kuih Muih 

Jom Belajar Buat Kek

My Sweet deal---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



JOM CANTIK & KURUS DENGAN 
PANACEA BEAUTY

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


Related Posts

12 ulasan:

  1. ini kena print dan simpan nih...

    BalasPadam
  2. perut bunyi2 dah ni..duk tengok resepi sedap2 semuanya..huhu

    BalasPadam
  3. Perghhh macam2 jenis talam yang ada. Baru tahu. Hahaha. Apapun, kita sama kak, tak berapa suka makan kuih sebab manis

    BalasPadam
  4. sedap tu.. yong suka buat kuih talam. tp kdg2 ada juga yg x menjadinya

    BalasPadam
  5. I cant believe I found this just now for Clash of Clans: http://maxclashgems.com Everybody uses this now! (zWLOY)

    BalasPadam
  6. Terima kasih atas semua resepi yang cukup hebat

    BalasPadam
  7. Terima kasih atas semua resepi yang cukup hebat

    BalasPadam
  8. Nak tanya kalau buat talam memang plastik yg kita lapik bawah talam tu sangat berminyak eh? Ke atau masa letak lapik plastik dalam loyang tak payah letak minyak utk lekatkan dia?

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2