Nuff

16 Ogos 2013

MISI MEMANDIKAN SI OYEN & SI BUTANG BERJAYA!!!

Haiiii.. selamat petang semua.. jam di pc teman ini sekarang udah pukul 3.10pm.. tapi teman buat entri ni bukan nak kabor jam pukoi berapa yea.. tapi teman nak kabor yang misi teman untuk memandikan si bulus dua ekor ni berjaya akhirnyaa setelah berhari2 asik terLUPA aje kan.. hinggalah teman dapat KOMEN MISTERI di kotak Shoutbox teman semalam.. (klik tulisan PINK untuk baca apa citernya)..

Ha2.. semalam ada yang tanya berjayakah misi teman memandikan Si Butang n Oyen?? haaa.. meh baca cepattt.. Hari ni dengan gigihnya teman memaksa si bulus dua ekor ni mandi.. punya lea payah bebeno.. dulu masa kecik senang je mandikan deme ni.. ni bila dah beso.. mak aiii.. empat2 kaki menerokam teman, dah pandai melawan yeaaa.. sib baik teman pandai jampi serapah.. tiup sekali terus depa menyerah diri untuk dimandikan.. (ha3.. kome percayalah sangat dengan labun teman ni.. hihihihi).. memang agak memenatkan memandikan depa yang asik mengelupor ke sana kemari.. abes ditawaf nya bilik air yg sekangkang kera tu..

jenuh jugak lea teman menjerit.. marah depa soh dok diam2.. tapi nama pun kucen kan.. mana paham apa kita cakap.. aishh... teman ngiau camne pun tetap deme tak paham apa teman cakap.. hu3..
Si Butang ni ha.. tengokk..digigitnya lengan teman.. dulu senang je mandikan dia.. tapi sekarang.. 
bila dah beso.. jenuh teman bersilat bagai nak syampukan dia.. nak mandikan dia.. 
dia boleh lak buat lompat kijang dalam bilik air tu tadi.. aishhh.. 
Ni lagi sekor.. hemm.. dari kecik sampai beso memang ngelupor je bila tengok air.. hemm... bole lea kawan dengan encik "Kambiang"(kambing) kalau macam tu kann.. Si Oyen ni lagi dasyat.. nampak je kecik ni.. tapi.. bila ngelupor.. kuku semua kuo.. Argghhh.. sib bek x kena cako.. tu tengok, muka melawan tuu..
 
Butang selepas mandi.. dia majok n dok kat lua/balconi... teman panggil, sikitpun dia x toleh.. aishh.. marah bebenooo.. kata badan gatal tergaru2 mcm nyet2 tuu? 2 yg teman mandikan dia.. pastu dia marah teman lak.. memang lea kacang lupakan kulit betoi..(tiba2) ha2..
 
Bila dah lama tu baru Butang masuk umah.. dan bermulalah aksi tido yang lena cenggini.. dah tak garu2 dah.. dah wangi dah.. dah rasa fresh kot badan tu.. tu yg tido lena sungguh tu.. heeee... pastu dua2 ekor naik katil teman, dua2 tido atas katil.. amboihhh.. tido nak sedappp yea.. 
  
sempat jugak teman snap gambo deme tengah tido.. masing2 dengan gaya yang serupa.. 
Oyen nyenyak sungguh sebab dengo dia berdengkur masa tido.. alahai.. cumeynyaa.. sesekali ternampak lidah dia tersentil keluar.. Ololololoh.. sukaaa teman nengoknya.. 

Related Posts

18 ulasan:

  1. Balasan
    1. hee.. yang mana satu yg cumey tu Dzureen? yg butang ke Oyen? hi3

      Padam
  2. comelnye... sedih bile tengok gambar kucen.. kucen fifi banyak yang mati.. skrg tggl 2 ekor je.. anak2 die..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke.. memang sedih kalau kucen kesaynagna kita mati kan..

      Padam
  3. cumelnya :D Nad suka kucing! ^^

    BalasPadam
  4. nama Oyen tu sama ngan nama kucing anak akak yg dah mati..menangis kitarang masa kucing tu mati..hikhikhik..dpt nengok oyen yg ni pun terubat gak rindu pada kucen..

    BalasPadam
    Balasan
    1. o yeke.. alahai.. sedih lak dengonya.. hemm.. nak wat cne kan.. dh ajal kucen tu..

      Padam
  5. saya ni pencinta kucing jugakk..heee

    BalasPadam
  6. hahahahha..kelakar nya butang tidur...

    BalasPadam
  7. Comel nye...kucing kt umah sye ni nampk sye pegang botol shampoo terus lari mnyembunyikn diri...ggghhhhrrrrrrr =P

    BalasPadam
  8. oyen dan butang yer ..
    kesejukan la semalam yer kena mandi ..
    tk berdarah tangan masa mandikan depa2 tu ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha2.. tau xpe.. ganas semacam bila mandi.. takut air..

      Padam
  9. Balasan
    1. ha a.. kena mandi klu x kutu banyak.. pastu busyukk.. hihi.. macam org gak.. kui3

      Padam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2