Nuff

14 Ogos 2013

PALING SAKIT


haiii.. hari ni entri Wordless Wednesday kan?? heee... so, teman x nak ngomel panjang2.. cer tengok gambo atas ni.. antara no. 1, no. 2, no. 3 dan no. 4.... yang mana satu korang rasa paling SAKIT kalau korang sendiri yang kena? heh heh heh ... sila tinggalkan komen dibawah yea.. =P



#photo extract from google

Related Posts

14 ulasan:

  1. rasanya semuaaa sakit..hehe

    BalasPadam
  2. semuanya sakit, tapi paling sakit yang no 4 tu kot...buatnya kereta tu laju, mau patah riuk gak tuh hiksss

    BalasPadam
  3. Rasanya no. 4 sbb kereta nak langgar dia tu.

    BalasPadam
  4. hurm ada 2 jawapan di situ, bagi Farah yang no 2 dan no 4... *_^

    BalasPadam
  5. semua sakit! tak sanggup nak lalui..huhu

    BalasPadam
  6. semua pun sakit.. xmo2... xmo.. xmo

    BalasPadam
  7. Sakit hati tau tengok ni.

    Dah follow you !

    BalasPadam
  8. Salam.

    Semua sakit tenku,huhu..tpi maybe yang no 4 tu, kalau laju. Tak sempat rasa sakit dah kot, terus terbujur kaku,huhu

    BalasPadam
  9. no. 4 la kot.. kereta tu...

    BalasPadam
  10. Lebih rela terhantuk kat pokok hehe

    BalasPadam
  11. Semua yg komen sini teman udah kunjungbalas yea.. thanx sebab sudi singgah n luang masa utkkomen sini.. thanx sgt2..

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2