BENTO COMEL DARI HASNAWATI YAHAYA - TUTORIAL BENTUKKAN NASI




BENTO COMEL HASNAWATI YAHAYA 2018 - PART 2

Hai.. TB nak kongsikan dengan korang semua tentang seorang mommy yang sangat pandai menghias dan mendeco makanan atau dengan nama lain dipanggil Bento, rekaan dan deco yang comel dan kemas ini adalah dari mommy yang bernama HASNAWATI YAHAYA yang begitu rajin menghias bento anak-anaknya untuk dibawa ke sekolah.. Kagumnya TB tengok.. kemas dan berseni.. Allah. teruja TB sampai TB nak abadikan ke dalam blog..

Menurut HASNAWATI YAHAYA sebenarnya anak-anaknya bukanlah jenis yang memilih makanan, anak-anaknya tiada masalah makan apa saja tanpa perlu bento yang comel itu. Tetapi beliau sendiri yang ingin sediakan bento tersebut kerana minat yang mendalam dalam menghias bento serta ingin mewujudkan moment indah antara beliau dan anak-anak apabila anak-anak dewasa kelak.. sweet kann.. huhu.. pendek cerita.. bento-bento beliau sampai menjadi viral di sekolah anak-anaknya lah.. di FB pun ramai yang menjadikan FB beliau sebagai rujukan..

Terkini TB tengok HASNAWATI YAHAYA  dan buat kelas utnuk bento juga.. Rasanya 5 Mei 2018 bermula kelas tu.. nak join? huhu.. maaflah yea.. TB lambat promote.. dah penuh.. so.. rajin-rajin lah terjah FB HASNAWATI YAHAYA ni untuk next kelas yea.. 

Ok lah.. TB paparkan bento-bento yang  HASNAWATI YAHAYA  dah hasilkan.. boleh klik yang seterusnya nanti yea..  

Haa.. kali ni TB nak share apa yang Mommy Hasnawati share kan dekat pm FB hari tu.. Cara-cara atau tutotial nak bentukkan nasi.. guna plastik wrap tu dan seaweed serta bahan-bahan lain.. comel tak kucen bawha nii.. hahaha.. so, terjah la tutorial tu yea! Moga menjadi.. cun dan kemas tahu!





0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama