SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DIBULAN RAMADHAN 2018


SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA
DIBULAN RAMADHAN 2018

Assalammualaikum semua, TB nak ucapkan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yea.. Esok kita dah start bersahur.. sahur tau.. jangan tak sahur.. jangan lupa niat sahur tu .. kalau takut terlajak sahur, niat siap-siap untuk sebulan.. kalau tak tahu korang boleh tengok kat SINI , ada niat sahur untuk sehari dan ada juga untuk sebulan ..

Disamping tu kalau korang nak tahu waktu berbuka puasa pun ada.. boleh tengok kat SINI . Kalau nak tambah pahala, boleh juga baca SINI untuk niat sewaktu bersahur sekali.. itu je nak share dengan korang..

Semoga kita semua dapat menjalani puasa dengan lancar dan penuh berkat.. Aamiinn..

TB juga nak mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa, atau terbuat korang kecil hati ke sebelum ni, TB mohon maaf yea.. nak pulak baru-baru ni bercerita tentang politik.. OH.. TIDAK.. TB tak suka sembang politik tapi disebabkan post orang lain TB terasa geram.. haha.. lupakanlah yea.. TB pun nak bersihkan wall FB TB tu.. taknak ada unsur2 sembang politik dalam tu..  semak.. 

Ok lah.. apa-apa pun.. moga kita dapat kumpul pahala di bulan yang mulia ni yea.. ingat tarik ni.. 17/5/2018 (Khamis) Ramadhan 2018.. Raya?? hahaha.. sabooooo..  Puasa dulu yea!

Assalammualaikum.. 

1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama