Nuff

09 Mac 2015

CatLover itu Penyayang Orangnya....

hemmm.. rasanya ada betulnya kenyataan diatas.. bagi teman kalau orang tu sayangkan kucing.. bermakna dia juga ada sikap penyayang kepada insan sekelilingnya.. huhuhu.. 

hubby teman pun sayangkan kucen jugak.. Sebab teman tengok kalau jumpa kat mana-mana mesti dia tak sampai hati biar kucen tu mengendeng mintak makan.. pasti dia bagi sikit makanan yang dia ada.. atau siap beli lagi ikan untuk bagi kucen tu.. 

Teringat teman masa kat RNR Tapah.. ada seekor kucen lapar sangat sampai dia makan rama-rama.. ya Allah.. nak termuntah teman masa tu.. dah le tengah makan.. kami ingatkan kucen tu nak main-main je dengan rama-rama tu.. tetiba rupanya dia makan.. ya Allah.. geli tekak teman tengok..

last-last kami belikan dia Ikan goreng seekor.. dia bawak lari ikan tu dan makan kat tempat lain.. dia takut kot dengan kami.. pastu baru dia datang dekat.. dah kenal la tu.. macam tu la hubby teman.. tak kisah pun nak belikan kucen tu ikan.. sebab tu teman panggil dia hubby miaw.. sebelum kawen pun memang teman panggil miaw.. kih3

Dan paling ketara bila time Butang sakit hari tu.. hubby siap tido sebelah cage butang.. alohh.. memang nampak sangat sayangnya kat kucen dia.. kucen kesayangan la katakan.. huhuhu..


Haaa.. so.. kalau korang nak pilih calon suami/isteri.. pilihlah yang suka kucen yea.. ehehehehehe..


Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page




Related Posts

3 ulasan:

  1. oooo patut la kucing rajin dtg kat sy time lepak2 n makan2...penyayang rupanyer sy ni hehehehe ;p

    BalasPadam
  2. alahai...kita tak penyayang ke,..huhu

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

GA New