Happy 8th Birthday to Nuffnang!


Haiii.. Happy Birthday untuk tahun ke 8 buat Nuffnang, Syarikat Blog Pengiklanan terkemuka dan terbesar di Malaysia! Semoga u all terus success dan maju.. dan bolehlah naikkan earning Nuffnang kami yeaa... ehehehehe.. kasi bonus la sikit.. sempena Birhtday Nuffnang kali ni.. Ok.. Ok.. just kidding..

Baiklah.. sebenarnya teman dah kira, teman dah bersama Nuffnang start dari mula berblogging lagi.. iaitu pada Disember 2012 kalau tak silap teman la kan.. itupun selepas sebulan buat blog.. terfikir gak.. kalau buat blog tak letak iklan.. tak best plak.. kalau letak iklan.. leh jugak jana pendapatan walaupun sikit, ada la jugak kan.. tak le buang masa berblogging ni.. 

So, belajar masukkan iklan Nuffnang dekat Blogger mimi pastu step by step masukkan link iklan.. sampailah sekarang.. masih setia lagi dengan Nuffnang.. hehehehe.. dah dua kali cashout dah.. tapi cashout yang kedua ni tengah otw.. cashout pertama dah merasa dah duit Nuffnang.. pasni nak cashout yang ketiga lak.. wahh.. rezeki.. Alhamdulillah.. 

Ok lah.. dah terlanjur wish Happy Birthday kat Nuffnang ni.. teman nak share jugak pasal invitation dari Nuffnang untuk ke Majlis Sambutan 


Wah.. No.8 tu kalau orang cina mesti suka sangat-sangat kan.. sebab ada Ong kata dioarang.. heee.. No.8 tu bermaksud KAYA.. dan semoga Nuffnang semakin berjaya dan semakin berdiri gah di mata dunia.. yeah.. sebut Nuffnang pun orang dah tau kan.. 

Ok lah.. sesiapa Blogger yang berbangsa cina/india/kristian kalau ada masa dan FREE pada 21/3/2015 (Sabtu ni) boleh la datang ke Zouk Club Main Room Kuala Lumpur untuk event sambutan Birthday Nuffnang ke 8 ni ha.. Register pada jam 9am to 10 am, majlis bermula pada jam 10am-2pm.. 
Untuk orang islam.. macam tak sesuai je ke tempat tu.. tadi teman Google.. tempat tu Night Club rupanya.. tak sesuai untuk yang beragama Islam.. so.. entri jemputan ni khas untuk yang beragama lain je ye.. ok tq.. 
Opsss.. udah kosong Tabung Butang ni haaa.. huhuhuhu.. tak sabo nak tunggu cheque sampai.. hari tu ter cashout awal.. SALAH TIME.. terpaksa tunggu 2 bulan.. huwarghhh.. tapi sekarang dah tau bila time yang sesuai Cashout.. tunggu entri teman seterusnya.. heheheheh..



Siapa nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


3 Ulasan

  1. TAHNIAH KAK .. DEQ BARU SKALI CASHOUT .. N BUANG .. SKNG BRU LETAK BALIK IKLAN HARITU .. HEHE

    BalasPadam
  2. wah boleh shopping la dapat gaji dari nuffnang nanti kan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama