SAFI BALQIS OXYWHITE WHITENING - HYDRATING LOTION | PENYEGAR & PELEMBAP 2 IN 1

                                                                          

SAFI BALQIS OXYWHITE
WHITENING - HYDRATING LOTION
| PENYEGAR & PELEMBAP 2 IN 1


Yeahh .. syoknya bila tengah asyik mencari produk yang sesuai dengan kulit wajah.. Akhirnya berjumpa juga dengan produk yang sesuai dengan kulit.. Almaklumlah..kulit TB ni ngada-ngada sikit.. sensitif.. kalau nak pakai apa-apa product mesti kena tengok sesuai ke tak time test sapu pada kulit.. kalau panas je rasa kat kulit tu, maknanya tak OK dan kalau rasa pedih-pedih je kat kulit sampai memerahkan kulit lagi la tak sesuai..

Ada sekali tu TB pernah pakai produk yang bila letak kat muka TB jadi merah muka dan ada rasa pening-pening tau lepas sapu krim tu.. haaa.. yang tu pun satu masalah gak.. tak sesuai dengan kulit wajah TB.. so TB kena tinggalkan produk tu walaupun baru sekali dua guna.. Sebab kalau teruskan guna.. tak ke naya je muka kau jadi macam udang kena bakar merahnya tuuu .. uiii.. jangan di bior kata orang perak.. hahahaha..

So, TB pun kena berhati-hati dalam memilih produk untuk wajah ni.. Haaa.. ni TB nak cerita.. baru-baru ni TB sajalah nak try produk terbaru dari Safi tu.. Sebut je Safi semua orang dah kenal kan.. Safi ni jenama yang dah lama bertapak di pasaran.. Dan dah bermacam-macam produk diorang keluarkan.. Ada je yang terbaru.. lagi terbaru.. lagii terbaru.. Dasyat kan..

Haa.. Tapi kali ni TB nak share tentang Penyegar dan Pelembap dua dalam satu ni.. SAFI BALQIS OXYWHITE WHITENING - HYDRATING LOTION namanya .. dibotolkan dalam packaging yang menarik dan berbentuk cecair yang mudah meresap ke dalam kulit.. tak melekit dan tak berminyak.. TB dah cuba.. serius best sangat guna.. muka rasa lembap je.. dan kulit rasa fresh..








Yeaaazaaa.. Nin diaa... Produk terbaru dari @safimalaysia iaitu : SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion ni adalah Gabungan formulasi penyegar & pelembap dalam satu langkah untuk penjagaan kulit kita yang ringkas tetapi beri kesan lembapan yang optimum. . . Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion ni tugasnya: . 💖 Memberikan 2x penghidratan dan kesegaran hanya dengan satu penggunaan. . 💖 Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari . . 👉dengan 5 jenis Hyaluronic Acid : 💖 Macro Hyaluronic Acid 💖 Nano Hyaluronic Acid 💖 Bio-Hyaluronate 💖 Oligo-Hyaluronic Acid 💖 Super Nano Hyaluronic Acid . . 🤗💖 Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit 🤗💖 Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE . . 🧚‍♀️Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri . . 🧚‍♀️Manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna. . . Nak tahu story selanjutnya.. boleh baca di blog TB nanti yea.. www.tengkubutang com . . #SafiBalqis #SafiMy #safi #safihydrationlotion #SAFIBALQIS #OXYWHITE #HYDRATINGLOTION #SAFIBALQISOXYWHITEHYDRATINGLOTION #safiBALQISOXYWHITE
A post shared by TENGKUBUTANG (ღ˘⌣˘áƒ¦) (@tengkubutang) on


Bila kulit lembap.. wajah kita secara automatik akan nampak fresh dan nampak remaja sikit tau.. jangan taktau yang tu.. perhatikan kalau wajah korang kering dan nampak macam tak bermaya je.. pasti korang akan nampak kulit macam gelap sikit dan tak ceria.. kan?

Haaa.. TB pun baru tahu yang tu tau.. selama ni tak ambil berat pun pasal masalah kulit wajah.. TB biar je.. walhal kena pakai penyegar dan pelembap untuk rutin kecantikan harian kita sebagai wanita ni kan..

Haaa.. cakap pasal rutin kecantikan.. Selalu orang akan cuci muka kemudia letak toner/penyegar kemudian baru letak pelembap wajah kan? Haaa.. Tapi dengan Safi Balqis Oxywhite Hydrating Lotion ni koranggg.. Lepas cuci muka, sapu dengan lotion ni pun dah cukup korang wehh.. tak perlu lagi nak tempek toner/penyegar kat muka dah.. terus sapu je lotion ni kat wajah tu.. dah selesai rejim kecantikan untuk harian.. kann..

Ok lah.. jom baca info sama-sama tentang produk terbaru dari Safi Balqis ni..


SAFI BALQIS OXYWHITE - HYDRATING LOTION 100ML

Haa.. Kalau korang nak tahu Safi Balqis OxyWhite Whitening Hydrating Lotion ni adalah Gabungan formulasi penyegar & pelembap dalam satu langkah untuk penjagaan kulit yang ringkas namun memberikan kesan lembapan yang optimum. 

Safi Balqis OxyWhite Losyen Pencerah Menghidrat bertindak:

•  Memberikan 2x penghidratan dan kesegaran dengan satu penggunaan.
• Meningkatkan rintangan perlindungan kulit untuk mengunci lembapan secara mendalam dan optimum sepanjang hari dengan 5 jenis Hyaluronic Acid :

  • Macro Hyaluronic Acid
  • Nano Hyaluronic Acid
  • Bio-Hyaluronate
  • Oligo-Hyaluronic Acid
  • Super Nano Hyaluronic Acid

• Mudah meresap ke dalam kulit tanpa meninggalkan kesan melekit
• Mencegah kulit menjadi gelap akibat radiasi infrared (IR) dengan pelindung IR.OXYWHITE = NANO OXYGEN + NANO BIOWHITE


Nano Oxygen membebaskan oksigen tambahan ke dalam epidermis kulit agar segar, bermaya dan berseri manakala Nano BioWhite memperlahankan kesan pembentukan pigmentasi untuk tona kulit sekata dan cerah sempurna.

Haa.. Amacam.. tertarik tak baca tentang info kandungan dan effect dia? Haaa.. kalau korang nak try lotion ni boleh la beli kat mana-mana farmasi dan hypermarket yang berdekatan dengan korang ye...


 #SafiBalqis #safiMY #safihydrationlotion







15 Ulasan

  1. akk so far tak ada masalah dengan Safi, lotion ni pun dah. memang best !

    BalasPadam
  2. cop kite pakai jugak ni.. terbaikk

    BalasPadam
  3. Safi dah keluarkan produk terbaru lagi ya.. Nice lah..

    BalasPadam
  4. kita pakai makeup remover safi..hehee..bila keluar produk baru ni macam best je sebab dua dalam satu..molek sanagt kalau guna ni

    BalasPadam
  5. Bonde pon guna Safi Oxywhite whitening lotion nih, memang senang nak pakai sebab 2 in 1 penyegar dan pemutih daam satu botol.

    BalasPadam
  6. I read many good reviews about this product too

    BalasPadam
  7. Airah memang suka try product baru ni nanti nak cari la sebab airah suka layer kan lotion toner macam ni banyak kali bila buat skincare routine

    BalasPadam
  8. Best pakai ni. Bau wangi dan cepat meresap ke dalam kulit. So far kalau pakai safi dengan jenama lain tak ada masalah pun.

    BalasPadam
  9. Tak try lagi safi baru ni.. Tp mcm best je sbb ada HA...mencerahkan sekali la ek

    BalasPadam
  10. Wahhh Safi keluarkan produk baru lagi. Ramai betul yg pakai produk safi nie sbb ramai cakap bagus dan beri feedback yg positif. Nanti nak cuba sendiri jugaklah. Nak cari kat pasaraya

    BalasPadam
  11. memang pengguna safi sejak dulu. sebab safi ni tak pernah gagal memperkenalkan produk terbaik dengan ramuan yang memang telah diuji keberkesanannya. Ingat nak beli juga untuk mak, kebetulan dia smemang tengah mencari, hhehehe

    BalasPadam
  12. Disebabkan ramai pakai produk ni, kita pun terjebak sama. Dah try pakai dah. Okay je rasa dia.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama