ADVERTORIAL.MY BANTU BLOGGER BUAT DUIT TULIS REVIEW

KLIK pada gambar diatas untuk Daftar Advertorial.MY... ada ramai sangat Blogger yang dah merasai income hasil dari join Advertorial ni tau.. terbaekkkk..  |


Bagi korang yang baru mengenali Advertorial.MY dan tak faham apa tugas dan fungsi Advertorial, meh teman share sikit apa yang teman ada baca tentang Advertorial ni.. 


Advertorial.MY adalah sebuah website yang menjadi orang tengah antara blogger dan para pengiklan untuk mendapatkan khidmat review dari blogger. 

Objektif dan tugas UTAMA mereka adalah mencari ADVERTISER atau pengiklan yang berpotensi untuk menggunakan servis review untuk menulis review diblog-blog blogger yang berdaftar secara rasmi di Advertorial.MY.

Tapi ingat.. nak start jana pendapatan dengan Advertorial ni, korang kena mendaftar dahulu dengan Advertorial.. Sebab Job Review ini hanya untuk blogger yang berdaftar sahaja. Blog yang tak daftar tak akan dapat job dari Advertorial.MY ini. tengok cara nak daftar kat bawah ni.. moga membantu korang untuk lebih faham.. hehehehehe.. menyenangkan korang gak kan..
=============== Email dari Advertorial ==============

Hello,
Kalau anda MEMILIKI laman blog dan nak advertorial job sila ke:

Terima upah antara RM30 – RM350 untuk setiap artikel atau review yang anda tulis.

Untuk buat duit caranya mudah:
1: Daftar akaun “Publisher” dengan kami.
2: Submit blog anda untuk penyenaraian.
3: Kami carikan pengiklan berpotensi.
4: Terima tempahan & tulis review.
=============== Email dari Advertorial ==============

Haaa.. kalau korang dah daftar join Advertorial (Publisher) ni.. insyaAllah blog korang berpotensi menerima Job Review oleh para ADVERTISER atau pengiklan nanti.. 

Untuk mendaftar, Blogger perlu mengisi maklumat dan profile blog mereka dengan mantop dan boleh menarik minat ADVERTISER untuk menggunakan khidmat penulisan dan review Blogger itu nanti. Ayat memancing pengiklan kena pandai yeee.. heee.. Tulis ayat yang menarik dan terbaik agar boleh tawan hati advertiser untuk menggunakan khidmat blog kita. Nak seribu daya, taknak seribu dalih.. jangan le pulak korang alakadar aje.. seperti melepaskan batuk ditangga lak.. nak jana duit.. kenalah berusaha bersungguh2.. dan buat elok2.. 

Bagi yang berminat boleh daftar di sini ---->> Daftar Advertorial.MY

Advertorial.MY ini sebenarnya membuka peluang yang terbaik utuk para blogger mencari peluang untuk mendapatkan kerja dengan menulis REVIEW para advertiser diluar sana. Jika diluar negara banyak khidmat sebegini wujud. Alhamdulillah kali ini peluang blogger Malaysia terbuka luas dengan adanya Advertorial.MY ini.

Jika sebelum ini kita dapat lihat dan dengar blogger-blogger otai dapat buat duit dengan menulis REVIEW dari syarikat-syarikat besar. Kali ini peluang blogger biasa juga boleh buat duit dari perkara yang sama dengan platform yang diwujudkan oleh Advertorial.MY. Kira Advertorial.MY ini adalah LUBUK BUAT DUIT baru kepada blogger di Malaysia.

Opsss.. lupa lak nak cakap.. Upah Job Review tu memang kita yang tentukan tau.. tapi.. jangan pulak korang letak harga terlalu tinggi lak.. kang takut pengiklan nak amik korang, dan jangan pulak letak harga rendah sangat.. kang tak balik modal pulak.. huhuhu.. biar sedang-sedang ajo.. Letaklah harga secara berpatutan yeaa..

KLIK gambar untuk Daftar Advertorial.MY
Hari tu masa mula-mula Advertorial diperkenalkan, daftar hanya RM29.90 je seumur hidup.. lepas tu sejak semakin dikenali dan semakin mendapat tempat di kalangan Blogger.. dan banyak menajdikan Blogger2 KAYA walau duduk rumah pun boleh jana duit.. harga pendaftaran dinaikkan pulak.. sekarang RM59.90 (kira Rm60 la senang kan) haaa.. punya mendapat tempat Advertorial ni korang tau.. hoh... boleh naik lagi pasnih.. bahaya ni.. baik cepat2 daftar.. kang lagi mahal fee nya.. aloh.. seumur hidup kot.. pastu bulan2 dapat job review dah boleh cover balik duit daftar tu.. pastu merasalah korang duit gaji walau dok umah aje.. hehehehehe

Sape yang taknak 
peluang mendapat bayaran daripada advertiser  bernilai RM30 hingga RM350 masyukkk tiap tiap bulan? yang penting.. USAHA kena gigih la yea!
Jom!! Klik untuk Daftar Advertorial.MY


credit : Pokok2U

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page


11 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama