Nuff

11 Mac 2015

Happy 3rd Anniversary Buat Hubby Tersayang

Happy 3rd Anniversary 
Buat Hubby Tersayang|
Pejam Celik Pejam Celik dan 3 tahun rupanya usia perkahwinan kami..Moga Allah aturkan perjalanan yang lebih baik untuk kami.. Moga Allah beri rasa kasih & sayang yang bertambah kuat buat kami suami-isteri.. Moga Allah kabulkan setiap permintaan kami.. Moga dimurahkan rezeki kami.. Moga diberi kesihatan yang berpanjangan.. Moga matlamat hidup kami tercapai suatu hari nanti.. 

Moga Allah permudahkan hati dan diri kami untuk berubah lebih baik dari sebelumnya.. Happy 3rd Anniversary buat hubby miaw tersayang.. Kali ni kami tak sambut pun kerana ada hal lain yang lebih penting kami kena fikirkan.. Tapi saling bermaafan setiap tahun tetap kami lakukan.. Moga ia berterusan sampai akhir hayat..

Tak Sambut Anniversary Tanda Kasih Kian Pudar?
Tak pernah fikir pun begitu.. Tetapi ada terbaca komen seorang isteri yang merajuk kerana tiada sambutan untuk Ulangtahun perkahwinan mereka.. Katanya suami dah lupakan dia.. Tak ingat tarikh Anniversary lah.. Takde belikan hadiah lah..  Tak sayang dia lah..
 Sentiasa ingat dalam hati yang suami tu sangat menyayangi kita
Aloh.. Takmo la itu macam tu yea... Bukan semua tu yang kita mahukan dari seorang suami.. Tetapi apa yang kita mahu ialah semoga hubungan kasih sayang ini berpanjangan hingga hujung nyawa.. 
Hope dah kerepot pun kita masih bercinta.. Hihihihi.. Sila cover mulut kome.. Jangan nak muntah disini yeaaa
Cukuplah kalau kita tahu suami kita beriman orangnya.. Boleh membimbing kita Dunia akhirat.. (Boleh jadi imam kita lagi bagus), Tak melakukan dosa atau buat sesuatu yang kita tak suka di belakang kita, sentiasa ingat Allah pemberi rezeki.. Yang paling penting dia sayang kita dan jaga kita sepertimana mak dan ayah kita jaga kita.. Itu pun sudah mencukupi.. 

So, buat para isteri di luar sana.. Kalau suami korang tak dapat nak celebrate Anniversary korang sekalipun.. Korang buatlah cara teman ni.. Bersalaman dengan suami.. Sambil tu mohon ampun dan maaf atas kekurangan dan kesilapan..
Kalau Syg Kucen Jangan Melebihi Syg suami lak.. Hihihi..
Kemudian doakan kesejahteraan suami.. Doakan aje apa korang Suka.. Doa yang baik baik je tau.. Pastu cium tangan suami, then suami lak.. Cium dahi isteri.. Doakan yang sama untuk isteri jugak.. MOGA MUSTAJAB doa hubby.. Heee.. 
Ok lah.. Buat hubby miaw tersayang.. I LAP U...  Dan.. Sila tengok doodle gif di atas ni.. Hehehe.. Khas untuk hubby miaw.. 




Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 
Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 


Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page



Related Posts

7 ulasan:

  1. Selamat hari anniversary kak cantik. Semoga bahagia hingga ke syurga.

    BalasPadam
  2. EPI ENIVERSERY 3 TAHUN KAK .. MOGE MAKIN BAHAGIA .. BAHAGIA DAN BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT :) AMIN

    BalasPadam
  3. ooooo dah masuk 3 tahun yerrrrr...hehehe Selamat Ulang Tahun yerrr ;p

    BalasPadam
  4. hepi wedding anniberseri dear ...ala kami pun tak celebrate le ... tp alhamdulillah dan inshaaAllah cinta utuh ...
    cam kami ... kami psgan sempoi je

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

nuffy2

adseng

Innity Mobile

GA New