Nity

Nuff

24 Mac 2015

JOM DAFTAR WHOHAA!! PERCUMA JE!!

Sape nak voucher? ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...DLL )
Sila tekan: WHOHAA Terus register sahaja, 
Haaa.. Start 22.3.2015 hingga 1 April 2015 ni Whohaa dengan murah hati buat Giveaway ke 2 nya.. Sebelum ni pun pernah jugak.. Tapi yang tu memang menguji kesabaran kita untuk mendapatkan point setiap hari.. Haaa.. Giveaway ke 2 ni tak sesusah itu.. Senang sangat sangat tau.. Hanya login je dah dapat point.. Tiap tiap hari lak tu.. Dari jam 9-1tgahari.. Haaaaa.. Kalau belum daftar.. Jom daftar.. Kumpul point dan dapat PERCUMA! Free voucher ( KFC,TESCO,JUSCO,PIZZA HUT,IKEA...and another ) 

Please visit WHOHAA to join member . (join member for free ) 

Cara nak kumpul point..
1.register
2.Login
3.Jawap Survey/soalan (mudah giler)
4.Dapat point
5.Tebus point

Mudah kan??? Haaa.. Teman dah tebus hadiah dah.. Nanti teman buat entri yea.. Tungguuu.. Hehehehe.. 



Share Iklan --> Orang KLIK--> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana?? 
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje.. 

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah.. Daftar free, kumpul point mudah sangatttt.. Cepatt.. 
KLIK

klik LIKE sini yea.. tQ --> Tengkubutang Page

Related Posts

4 ulasan:

  1. Mcm malas lak nak daftar byk. ZH ni kdg2 tak pasan ada daftar dlu. hehehe

    ZH Blogger

    BalasPadam
  2. baru register semalam lepas baca entry sorang rakan. memang senang je dgn whohaaaaaa! ;)

    BalasPadam
  3. ajaq sikit ^^ blur blur :(

    BalasPadam

٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥
adik2, kakak2, abg2, ibu2, bapak2, pakcik2, dato2, tan sri2, maceh sebab sudi singgah n follow, meh lea komen sekali yea.. u olz mmg da gajus eh silap da gojes in da world lah! thanxxxx.. muah3 100000000000X buat u olz...!
٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ ٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˜”*°•.·٠•●♥

GA New

Innity Mobile

nuffy2

BV2019 - 2

nity 2