ehehehehe.. betul la kannn.. betul takkk?? =) haa.. lepas ni takyah nak sorok2 sangat kalau perut tu tak berapa nak kecik.. sebab rupa2nya disebalik perut yang berbonjol itu, ada kebaikan disebaliknya.. cer tengok gambo atas ni haaa.. heeee... 

11 Ulasan

  1. perut abe kie dah lama boroi..hahahhaa

    BalasPadam
  2. hahaha......ada faedah perut buncit tu.
    ( Consider suami penyayang sebab sepanjang masa dia mengandung bagi pihak isteri ).

    BalasPadam
  3. Pertama kali dengar orang yang perut buncit ada kelebihan. hahaha. Perkongsian yang baik.

    BalasPadam
  4. Err, yakah? Pertama kali dengar. >.<

    BalasPadam
  5. Hehehe...betul la tu. Patut la anak-anak lebih suka abah diaorang yang dukung. Ada parking yang empuk.

    BalasPadam
  6. Hbis la klau my hubby tau ni. Bangga dia xsudah

    BalasPadam
  7. Kalau macam ni nak gitau en.Hubby kita tak payah kempiskan perut sebab skrg en.hubby kita tengah nak kempiskn perut dia...hehe..terima kasih atas perkongsian ini TB...

    BalasPadam
  8. Kalau macam ni nak gitau en.Hubby kita tak payah kempiskan perut sebab skrg en.hubby kita tengah nak kempiskn perut dia...hehe..terima kasih atas perkongsian ini TB...

    BalasPadam

Catat Komen

Terbaru Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New