●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
PETUA AWET MUDA CARA ISLAM 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥

Haiii.. ha2..  tengahari macam ni, sebelum teman keluar umah, nak jugak update entri terbaru.. yang pagi tadi tu mukadimah jea.. hu2.. addict dah nak meng hudpate entri ... kalau bole setiap jam nak update entri nyeww.. tapi nak wat cne.. masa cemburu dekat teman.. heh3.. seperti yang lepas2 punya entri petua/kesihatan, teman suka abadikan semua dalam blog teman ni, untuk tatapan teman sendiri yang benonya.. tapi kalau dah ada teman2 yang nak tumpang baca apale salahnya kann.. hee.. bukannya kena bayo.. ilmu/petua/bahan bacaan kan untuk di share.. ye dakkk??? huh.. x mau ngomel banyak2.. jom baca!!

PETUA AWET MUDA CARA ISLAM 

  Petua  1 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Sejurus bangun pagi,sebelum mandi dan gosok gigi, amalkan petua ini. Urutkan wajah kalian tu dgn air dari bawah dagu hingga ke atas dahi diiringi selawat nabi 3 kali. Amalkan setiap hari urutan ini.

  Petua  2 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
 Sejurus bangun pagi,sebelum mandi dan gosok gigi, minum air dan biarkan ia di dalam mulut selama 10 saat dan sambil itu selawat 3 kali. Kemudian, baru diteguk. Air Liur ada enzim yang boleh jadi ubat.
  
Petua  3 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Amalkan memotong kuku atau rambut pada hari-hari yg baik iaitu Isnin, Khamis dan Jumaat. Selain itu, amalkan menanam kuku/rambut yang dipotong atau gugur.

  Petua  4 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥ 
Semasa berdandan di waktu pagi baca selawat Nabi di kedua tapak tangan dan raupkan ke muka berserta niat dalam hati supaya di indahkan wajah seperti Nabi Yusuf. Amalkan setiap pagi.

  Petua  5 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Untuk melihat wajah kita agak muda daripada umur kita, amalkanlah petua ini dengan jujur dan ikhlas. Senang sahaja, pertama, setiap kali selepas solat subuh bacalah surah yusuff, kemudian minum air suam sebanyak tiga teguk sahaja. Wajah kalian akan kelihatan muda daripada umur sebenar kalian.

 Petua  6 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Hafalkan ayat 35 ~38 surah Al-Waqiah. Bacalah dalam hati setiap kali mandi untuk curahan pertama, mulakan dari kepala.

  Petua  7 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Amalkan bangun pagi dan mandi embun. Usap embun dari hujung daun pada wajah, rambut dan kulit badan. Khasiat air embun amat banyak. Wajah kalian akan berseri dan tubuh badan menjadi sihat serta awet muda.

  Petua  8 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
Amalkan mandi air telaga sulung iaitu air telaga yang diambil pada waktu pagi sebelum ada orang lain mengambilnya terlebih dahulu daripada kita. Mandilah sebelum air telaga itu ditimba orang. InsyaAllah wajah akan berseri dan badan sentiasa ramping.

  Petua 9 : 
●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ●♥
 Muka kita biasanya akan berminyak selepas bangun dari tidur. Inilah masanya untuk mengamalkan urutan wajah. Gunakan jari telunjuk kedua-dua belah tangan dan di letakkan di bawah mulut (dagu). Pusingkan jari kalian ke pipi, pipi ke hidung dan seterusnya ke bahagian dahi. Lakukan setiap pagi di susuli dengan meminum air suam sebelum mengambil sarapan pagi. Perlu diingat, jangan sesekali mengurut wajah kalian dari atas ke bawah kerana ia akan mempercepatkan proses kedutan.

7 Ulasan

  1. menarik, boleh d amalkan... sy hanye amalkan pagi2, senyum sorang2... ok wat?

    BalasPadam
  2. wah menarik ni.kalau surah al-waqiah tu kak lea selalu baca setiap malam.petua no 2 tu selalu buat.wah yang paling last menariklah!owh kena urut dari bawahlah ye huhu.

    satu lagi kan,kalau nak nampak muda,jangan stress,jangan suka marah2 dan senyumlah selalu :)

    BalasPadam
  3. byk plak...
    sy amal mnum pg tu, urut kalau ingt.
    bgn da lmbt xsempat nk urut2 muka...hahaha :)
    btw,
    nice entry :)

    BalasPadam
  4. nice sharing dear and thanks for sharing, dan sememangnya ada di antara yang disenaraikan farah amalkan...

    BalasPadam
  5. saya ni kan , mula2 tu rajin . pas tu jadi terlupa ... heheheee . ada sesetengahnya , saya mmg dah amalkan ...

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum Wr Wb

    Apakah Anda memiliki masalah keuangan dan Anda sedang mencari bantuan Pinjaman asli, Kami di sini untuk membantu Anda dengan Pinjaman untuk meringankan bisnis Anda dan menyelesaikan semua hutang Anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, besar atau kecil, ini adalah peluang Anda untuk finansial kebebasan.Kami menawarkan yang berikut ini.

    √ Pinjaman Bisnis Besar

    √ Pinjaman Bisnis Kecil

    √ Pinjaman Rumah Baru

    √ Pinjaman mobil

    √ Pinjaman Pertanian Besar atau kecil

    √ Pinjaman untuk proyek jangka panjang atau pendek

    √ Mulai Pinjaman bisnis

    √ Koperasi Pinjaman

    √ Pinjaman untuk Proyek yang ada

    Mengapa Anda harus memilih kami.

    + Kami memberikan pinjaman dengan suku bunga yang sangat rendah

    + Tidak masalah dari negara mana Anda berasal, kami akan meminjamkan Anda.

    + Proses kami sangat mudah dan sederhana. sangat orang bisa memahaminya.

    + Kami adalah perusahaan yang sangat jujur dan dapat diandalkan.

    + Kami tidak memberikan informasi pribadi Anda kepada siapa pun,

    informasi Anda aman bersama kami.

    Tujuan utama kami adalah meminjamkan sebanyak mungkin yang Anda inginkan dan siap untuk mendapatkan pinjaman, Anda harus mengatakan pada diri sendiri cukup, Anda tidak dapat terus membiarkan kurangnya uang membatasi pertumbuhan bisnis Anda. hubungi kami dengan informasi kontak kami di bawah ini dan biarkan kami bergandengan tangan dengan memberikan Anda pinjaman yang akan membantu mengembangkan bisnis Anda. Anda tidak perlu khawatir, kami sangat dapat dipercaya dan Bersedia meminjamkan Anda.

    Hubungi kami dengan:
    Perusahaan:  Femi Otedola Loan Firm  
    Email: femiotedolaloanfirm@gmail.com
    Email: femiotedolaloanfirm1@Outlook.com
    WA: +1(469) 464-5833 (Chat only) 
    WA: +1(806) 395-2203 (Chat only) 

    atau kunjungi Situs web kami dan gunakan Kontak Kami dan kami akan membalasnya kepada Anda.

    Situs web: https://femiotedolaloanfirm.blogspot.com

    Hubungi kami hari ini dan mari bantu mengembangkan bisnis Anda.

    BalasPadam
  7. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    BalasPadam

Catat Komen

Lebih baharu Lebih lama

TB MOBILE

tengkubutang nity

GA New